Verzenden bestellingen NEDERLAND & BELGIË

Bij Spaendonck Sport  zijn de verzendkosten afhankelijk van het bestelbedrag en de wijze van betaling. Onze webshop rekent automatisch het verzendtarief voor u uit.


Verzenden bestellingen OVERIGE LANDEN

Spaendonck Sport  kan uw bestelling over de hele wereld laten bezorgen.  De verzendtarieven zijn afhankelijk  van het land van bezorging, het totale gewicht van uw order en de omvang van de zending. Hierdoor kunnen wij u geen vast tarief geven voor zendingen buiten Nederland of België. Wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0) 73 - 6230888 of per e-mail naar onze klantenservice. klantenservice.


Uw bestelling volgen (Track&Trace)

Spaendonck Sport  biedt haar klanten de mogelijkheid om hun bestelling te volgen in het verzendcircuit. U krijgt, nadat uw bestelling door Spaendonck Sport aan de  transporteur is aangeboden een e-mail met daarin uw unieke verzendcode (barcode). Via de website van de desbetreffende transporteur kunt u de status van uw zending volgen.
Spaendonck Sport verstuurt binnen Nederland en België bestellingen via TNT-International en DPD. Voor bijzondere bestellingen kan in overleg met u de meest geschikte transporteur worden ingeschakeld. Artikelen blijven eigendom van  Spaendonck Sport tot uw betaling is ontvangen.

 

Retour

Artikelen mogen binnen 7 dagen op eigen kosten geretourneerd worden mits onbeschadigd, in originele staat en met de originele verpakking. Ongefrankeerde zendingen worden  geweigerd en niet in behandeling genomen.
Retourneren is uitsluitend mogelijk na overleg en goedkeuring van Spaendonck Sport.
De verzendkosten van retourneren naar Spaendonck Sport zijn voor rekening van de klant, ook in geval van garantie. Per geval zal er gezocht worden naar een passende oplossing. Gerepareerde artikelen welke binnen de garantieperiode vallen worden op kosten van Spaendonck Sport aan de klant geretourneerd.


Garantieafhandeling

  • - Indien er zich binnen de garantietermijn problemen voordoen met het artikel, of dat het gebreken vertoont, dient dit uiterlijk binnen zeven dagen te worden gemeld.
  • - Schade door transport, die aan de buitenkant zichtbaar is ( b.v. beschadigde verpakking en of behuizing), moet binnen 48 uur na afgifte van de zending aan de transporteur bekend worden gemaakt. Niet zichtbare schade kan uiterlijk binnen drie dagen na aflevering schriftelijk tegenover de transporteur en afzender worden ingediend.
  • - Het transport van en naar de servicelocatie is voor rekening en risico van diegene die aanspraak maakt op de garantie en/of het artikel omruilt
  • - Aanspraak op garantie kan alleen worden gemaakt indien een kopie van de rekening of betalingsbewijs wordt bijgevoegd en bij twijfel het origineel kan overleggen.